Calamiteitenploeg 2017

Calamiteitenploeg 2017
Huisje nr. Naam
603 E. van Ingen
610 T. de Werd
747 D. Hoorns-Zijlstra
678 R. During
778 L. Vlaar
783 M. Slaap

De calamiteitenploeg is door het bestuur geformeerd en zal elk jaar uit een andere samenstelling bestaan. Het voornaamste doel van de calamiteitenploeg is om met name het onderhoud rondom de verenigingstent te bewaken, zoals bijvoorbeeld het zandvrij houden en, op zondag 27 augustus om 14.00 uur, helpen bij het opruimen van de buitenboel van de verenigingstent.

Indien er een beroep gedaan wordt op de calamiteitenploeg en iemand is niet beschikbaar dan dient diegene zelf voor vervanging te zorgen. Indien iemand zonder opgaaf van reden afwezig is en geen vervanger heeft aangewezen zal het bestuur passende maatregelen treffen.

Het bestuur hoopt met de samenstelling van een calamiteitenploeg ervoor te zorgen dat een aantal mensen per seizoen ervoor kunnen zorgen dat eventuele calamiteiten in goede banen geleid kunnen worden en verholpen kunnen worden zoals in de eerste alinea vermeld.

De coördinatie van de calamiteitenploeg ligt in handen van: Martin Zijlstra tel.06 53 69 83 02 , Bert Jansen tel. 06 50 83 68 34

 

Bewaren

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*